Lidovky

Kritika rok poté. Prima v reportáži referovala o Drahošovi negativně, Zemanovi stranila, kárá rada

K televizi Prima zamířila výtka, že při jednom ze svých zpravodajských pořadů byla zaujatá vůči největšímu sokovi prezidenta Miloše Zemana Jiřímu Drahošovi. Televize podle Rady pro rozhlasové a televizní vysílání selhala krátce před prvním kolem prezidentských voleb. Rada však vyzvala stanici k nápravě více než rok poté, co byla zmíněná relace v éteru. Podle poslanců i expertů má upozornění po takové prodlevě jen minimální význam.

Zpět na zdroj článku

Click to comment

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

To Top